Όταν αφήνει τη στερνή πνοή του ένας ποιητής, γράφει ο Αριστομένης Προβελέγγιος, συνάγονται απ’ τα όρη, τους ωκεανούς και τ’ άστρα όλα τ’ αέρινα πλάσματα που δημιούργησε, και τραγουδούν ολόγυρά του. Δεν τον μοιρολογούν· τα μοιρολόγια είναι για μας, στον κόσμο τούτο, που βλέπουμε να σβήνει μια ακόμα αχτίδα σε καιρούς χαλεπούς.


Τα ξημερώματα της φετινής Δευτέρας, 6 Αυγούστου, της Μεταμορφώσεως, συνάχτηκαν τα πλάσματα του Γιώργου Κοκκινίδη στις Γούβες, στον ξενώνα αποασυλοποίησης «Αλκυονίς», για το τελευταίο τραγούδι στον δημιουργό τους. Μέσα σε όνειρο έφυγε ο Γιώργος, όπως είχε προδιαγράψει το 1991:


προτιμώ σε ύπνο


σαν σ’ όνειρο να μεταβώ


με το κέρμα το ακριβές στο στόμα


(από ανέκδοτο ποίημα)


Τούτο τ’ όνειρο δεν έπαψε να το κυνηγά, κι ας είχαν τσακίσει το σώμα και το μυαλό του τα φάρμακα κι η φρίκη των ψυχιατρείων. Πάσχιζε να το κρατήσει γραμμένο σε χαρτάκια και κουτιά τσιγάρων, για να το μοιράζεται απλόχερα μ’ όσους είχαν το προνόμιο να τον γνωρίσουν, ἐΕπόπται γενηθέντες της ἐΕκείνου μεγαλειότητος.


Γέννημα του Ηρακλείου ήταν ο Γιώργος, του 1955, και θρέμμα της γειτονιάς του Αγίου Τίτου. Μαθήτευσε στον «Κοραή», κοντά στον Μενέλαο Παρλαμά, την ανάμνηση του οποίου φύλαγε με σεβασμό. Το 1973 ξεκίνησε σπουδές χημικού μηχανικού στο Πολυτεχνείο της Θεσσαλονίκης, και τις τελείωσε – σχεδόν. Η μοίρα τον παραφύλαξε λίγο πριν το τέρμα. Διαγνωσμένη για πρώτη φορά το 1978 η «ειδική του ύπαρξη», όπως έλεγε στο Εξιτήριο, τον έριξε στη δίνη επανειλημμένων εγκλεισμών στο διαβόητο Θεραπευτήριο Ψυχικών Παθήσεων Χανίων. Τον οδήγησε όμως και στους δρόμους της ποίησης.


Θεοί,


την ευλογία σας


ζητούν οι αδύναμοι.


Για να αποκτήσουν


ισχύ, δύναμη, εγωϊσμό.


Είμαι και ‘γω αδύναμος..


Μα... πόθησα


χωρίς εσάς


χωρίς κανένα από σας,


να αποκτήσω


ισχύ στον έρωτα


δύναμη στην αγάπη


και στον εγωϊσμό ...το μίσος

 


(του Γιώργου Κοκκινίδη, από τα Ποιήματα Β΄,


συλλογικός τόμος, έκδοση του Τμήματος


Εργοθεραπείας του Θ.Ψ.Π. Χανίων, Χανιά 1995, εισαγωγή επιμέλεια: Ευδοκία Σκορδαλά-Κακατσάκη)


Πράγματα πολλά είχε να κάμει έξω ο Γιώργος. Αντίθετα με τον καβαφικό έγκλειστο στα Τείχη, έκαμε πολλά και μέσα, πολλά και θαυμαστά. «Έχεις παρατηρήσει το βούρκο, τι ζωύφια έχει; Όλο ζωή είναι» έλεγε στη βραβευμένη ταινία του Σταύρου Ψυλλάκη («Ο άνθρωπος που ενόχλησε το σύμπαν», 2000), μια ευαίσθητη καταγραφή της ζωής στο ψυχιατρείο, με τίτλο εμπνευσμένο από ένα δικό του στίχο. Ποιήματα του Γιώργου δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά Η φωνή μας και Νεώριον, σε συλλογική έκδοση του Θ.Ψ.Π. Χανίων, και σε μια προσωπική συλλογή του με τον τίτλο Το σκηνικό μιας αιτίας. Κάποια αναγνώσθηκαν σε ποιητικές βραδιές, άλλα μελοποιήθηκαν.


Στην πλατεία του Αγίου Τίτου με τον πλάτανο και το σιντριβάνι της Αρμερίας, και στην οδό Κοραή του «Μικρού Ναυτίλου», του «Μπάρκου» και του «Αβγού» – για όσους τα θυμούνται πριν τη λαίλαπα της καφετέριας: εκεί συναντούσες τον Γιώργο τις δεκαετίες του ’80 και του ’90, όποτε ήταν ελεύθερος. Ευγενικός και φιλικός, δεν είχε παρά τα νάματα της ποιητικής του ευαισθησίας να αντιδωρίσει στην απανθρωπιά που χαρακτήριζε – και χαρακτηρίζει – τη διαχείριση της ιδιαιτερότητας από την ελληνική κοινωνία. Μόνο τα τελευταία χρόνια πρόλαβε να γευτεί κάποια ανακούφιση στους ανοιχτούς ξενώνες, στα πλαίσια της μεταρρύθμισης των μεσαιω0- νικών ψυχιατρικών δομών· μιας μεταρρύθμισης που αναιρείται τώρα με πρόσχημα την οικονομική κρίση.


Ελεύθερος για πάντα θα μπορεί πια να χορεύει και να τραγουδά ο Γιώργος, παρέα με τα ξωτικά των ονείρων του και τον υπέρτατο ταξιδευτή του Καζαντζάκη, τον Οδυσσέα, που υπεραγαπούσε. Δροσιά του νου για όσους έχουν μάτια να τον δουν κι αφτιά να τον ακούσουν.


Θέλει αφήσω τη γη, τη στείρα


θα ψάξω να βρω γόνιμο χώμα


τους σπόρους που έχω για να φυτέψω.


Θέλει αφήσω το πλήθος, το στείρο


θα ψάξω να βρω γόνιμους φίλους


τις λέξεις που έχω για να χαρίσω.


(του Γιώργου Κοκκινίδη, από τα Ποιήματα Β΄,


συλλογικός τόμος, έκδοση του Τμήματος


Εργοθεραπείας του Θ.Ψ.Π. Χανίων, Χανιά 1995,


εισαγωγή επιμέλεια: Ευδοκία Σκορδαλά-Κακατσάκη)


Δημήτρης Ζαϊμάκης – Μανόλης Μικράκης                                                           Aναδημοσίευση από την τοπική εφημερίδα της Κρήτης  "Πατρίς"

Αντίο μεγάλε ευεργέτη

Αναδημοσίευση από http://aristotelous17.wordpress.com .Posted on May 17, 2012 by

0

 

Γράφει ο Σάντσος Πάντσας.

Σήμερα στο Υπουργείο Υγείας επικρατεί ανείπωτη θλίψη.

Στα γραφεία οι υπάλληλοι δε μιλάνε. Σκύβουν πάνω από τα έγγραφά τους και κρύβονται πίσω από τους υπολογιστές για να κρύψουν τα δακρυσμένα τους μάτια. Στους διαδρόμους δεν ακούς ούτε ψίθυρο. Στις τουαλέτες συχνά ακούς κάποιον που δεν μπορεί να συγκρατήσει τους λυγμούς του.  Ένας βουβός θρήνος έχει απλωθεί πάνω το κτήριο της Αριστοτέλους.

Μια όμορφη εποχή τελείωσε και η ανησυχία για το μέλλον είναι αποτυπωμένη στα πρόσωπα όλων. Ποιος θα μπορέσει να σε αντικαταστήσει επάξια μεγάλε τιμονιέρη Ανδρέα Λοβέρδε;

Ποιος θα μπορέσει να μιλήσει ξανά στις καρδιές μας;

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4655352

Ποιος θα μπορέσει να συνεχίσει το θεάρεστο έργο σου στην ανοικοδόμηση των υπηρεσιών υγείας;

http://aristotelous17.wordpress.com/2012/03/27/%CE%BF%CE%B5%CE%BD%CE%B3%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B5/

http://aristotelous17.wordpress.com/2012/03/20/%CE%B5%CE%B4%CF%8E%CE%B4%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC/

http://aristotelous17.wordpress.com/2012/02/19/%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CF%86%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC-%CE%B1/

Ποιος άλλος θα μπορέσει να προστατεύσει τόσο αποτελεσματικά τους πολίτες;

http://aristotelous17.wordpress.com/2012/05/10/%CE%AD%CE%BE%CF%89-%CE%BF%CE%B9-%CE%BE%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85/

http://aristotelous17.wordpress.com/2012/04/30/%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B1%CE%B9/

Ποιος θα ενισχύσει τώρα τις ευπαθείς ομάδες;

http://aristotelous17.wordpress.com/2012/04/09/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%89-%CF%84%CE%B1-%CF%87%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%BF-18-%CE%B1%CE%BD%CF%89/

http://aristotelous17.wordpress.com/2012/04/05/%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%B9%CE%B1-%CE%AE-%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1/

http://aristotelous17.wordpress.com/2012/04/03/a%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%88%CE%B5%CF%8D%CE%B4%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CE%BD/

Το κενό που αφήνεις είναι δυσαναπλήρωτο. Όχι μόνο το κενό στην ελληνική πολιτική σκηνή, αλλά και το κενό στην καρδιά μας.
Το μέλλον προβλέπεται ζοφερό.

Καλή δύναμη αδέλφια!

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

της λαϊκής συνέλευσης Κουκακίου, Θησείου, Πετραλώνων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Η εκδήλωση θα γίνει στις 19 Μάη στο Πολυτεχνείο στις 18.30 και θεωρούμε χρήσιμο πέρα από την εισήγηση παρουσίασης του κοινωνικού χώρου για την υγεία του ΠΙΚΠΑ να γίνουν σύντομες εισηγήσεις και από τα άλλα εγχειρήματα υγείας που θα είναι παρόντα..
Επίσης, μας ενδιαφέρει πολύ να γνωρίζουμε πώς βλέπετε την πρωτοβουλία για την εκδήλωση και φυσικά την πρόθεσή σας να συμμετέχετε (με εισήγηση ή χωρίς) Για επικοινωνία, διευκρινήσεις και λοιπά μπορείτε να μας στείλετε στο μέιλ της συνέλευσης

Λίγα λόγια για τον κοινωνικό χώρο για την υγεία

Ο κοινωνικός χώρος για την υγεία είναι ένα κοινωνικό εγχείρημα που αποσκοπεί αφενός στην επεξεργασία ζητημάτων υγείας που αφορούν όλους μας και αφετέρου στην προσφορά πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας σε όποιον απευθύνεται προς αυτόν. Λειτουργεί στον κατειλημμένο χώρο του πρώην ΠΙΚΠΑ στα Άνω Πετράλωνα με τη συμμετοχή υγειονομικών και μη. Στα πλαίσια αυτά πραγματοποιούνται σεμινάρια αυτομόρφωσης, κεντρικές παρεμβάσεις σε νοσοκομεία για ζητήματα περίθαλψης και ασφάλισης και προσπάθειες για δημιουργία θεραπευτικών ομάδων.

Η ιστορία μας

Ιστορικά, ξεκινάει το Μάρτιο του 2009 όταν η «συνέλευση για την υγεία» μαζί με τη λαϊκή συνέλευση πετραλώνων, κουκακίου, θησείου κατέλαβαν το χώρο του πρώην ΠΙΚΠΑ Πετραλώνων. Από τότε στο χώρο λειτούργησε το κοινωνικό ιατρείο. Το καλοκαίρι του 2011, με την αναζωπύρωση των λαϊκών συνελεύσεων, ξεκίνησαν οι ζυμώσεις που οδήγησαν στον επαναπροσδιορισμό του εγχειρήματος και τη λειτουργία του τον Οκτώβριο. Έκτοτε, λειτουργεί ως κομμάτι της λαϊκής συνέλευσης και με περισσότερη συμμετοχή ανθρώπων -υγειονομικών και μη- από την γειτονιά, ανοίγει σταθερά 2 φορές τη βδομάδα ως χώρος πρωτοβάθμιας περίθαλψης αλλά και ως χώρος όπου συναντιόμαστε και συζητάμε γύρω από θέματα υγείας και μη, ενώ παράλληλα γίνονται αρκετές εκδηλώσεις γύρω από το θέμα της υγείας.

Σχετικά με την εκδήλωση

Η ιδέα μιας κεντρικής εκδήλωσης μας προέκυψε γιατί γινόμαστε αποδέκτες αιτημάτων ανταλλαγής εμπειριών, είτε από μεμονωμένα άτομα είτε από συλλογικές κινήσεις, που θα ήθελαν να εμπλακούν σε αυτό το πεδίο. Άλλωστε, όλο και περισσότερα παρόμοια εγχειρήματα εμφανίζονται τον τελευταίο καιρό στην ελλάδα και παρακολουθούμε τη δημιουργία κοινωνικών ιατρείων με ποικίλα και ετερογενή χαρακτηριστικά: φιλανθρωπικά, εκκλησιαστικά, δημοτικά, συνδεδεμένα με ιατρικούς συλλόγους, ΜΚΟ κλπ. Η δική μας στάση είναι ξεκάθαρη: αντιλαμβανόμαστε τον κοινωνικό χώρο για την υγεία ως κομμάτι του κινήματος και δεν επιθυμούμε τη σύνδεσή μας με τους παραπάνω θεσμούς. Η άποψή μας είναι ότι η υγεία και η περίθαλψη είναι ένα θέμα που μας αφορά όλους. Η θέση μας για την υγεία συνδέεται με τη γενικότερη στάση μας απέναντι στα καθημερινά ζητήματα και έρχεται σε ρήξη τόσο με το υπάρχον σύστημα περίθαλψης όσο και με την ιδέα ότι η υγεία είναι μια σχέση ειδικών-ασθενών. Αντιλαμβανόμενοι, λοιπόν, τον εαυτό μας ως δομή αντιθέσμισης, είναι αυτονόητο να διευρύνουμε τον κύκλο αυτών που θα θέλαμε να συμμετέχουν στην εκδήλωση σε όλες τις λαϊκές συνελεύσεις, στα σωματεία βάσης, σε κάθε αυτοοργανωμένο εγχείρημα, καθώς θεωρούμε πως ζητήματα υγείας, περίθαλψης και ασφάλισης άπτονται του περιεχομένου τους.

Σκοπός της εκδήλωσης δεν είναι να γίνει απλώς μια παρουσίαση των εγχειρημάτων και ανταλλαγή εμπειριών, αν και αυτό θα ήταν από μόνο του χρήσιμο. Σκοπός μας είναι τα εγχειρήματα υγείας, που τα ενδιαφέρει το παραπάνω πλαίσιο, μαζί με τις λαϊκές συνελεύσεις και τα σωματεία βάσης, αλλά και μεμονωμένα άτομα, που ενδιαφέρονται για το ζήτημα, να ψηλαφήσουν τις δυνατότητες μελλοντικής συνεργασίας και αν είναι δυνατόν να προβούν σε συλλογικές κινήσεις και δράσεις. Πεδία κοινής δράσης θα μπορούσαν να είναι το θέμα των ανασφάλιστων και ο αποκλεισμός ολοένα και μεγαλύτερων κομματιών του πληθυσμού από την πρόσβαση στην περίθαλψη, η αυτομόρφωση, η δημιουργία ενός ευρύτερου δικτύου αναδιανομής φαρμάκων.

Δεν θεωρούμε ότι έχουμε βρει τη λύση, ούτε για το πως πρέπει να είναι μια αντιθέσμιση που αφορά την υγεία, αλλά ούτε για το ποιες πρέπει να είναι οι επόμενες κινήσεις μας σε συλλογικό επίπεδο. Γι' αυτό και θέλουμε να τις συνδιαμορφώσουμε και να δράσουμε από κοινού..

Κοινωνικός χώρος για την υγεία

κατάληψη ΠΙΚΠΑ

Τιμοδήμου & Αντωνιάδου, Άνω Πετράλωνα

 

Διαβάστε  επιιστολή απάντηση 3 επιστημονικά υπεύθυνων της ΕΠΑΨΥ

για το  παρακάτω  σχόλιο που συμπεριλαμβάνονταν σε δημοσίευμα του psyspirosi.gr, σχετικό με την απόλυση του Α. Βασιλικόπολου από την ΕΠΑΨΥ για λόγους "χημείας".

Η επιστολή-απάντηση ακολουθεί μετά το σχόλιο...

 

Περί "χημείας" και σύγχρονης "αλχημείας"… (2)

 

Η υποψήφια βουλευτής του ακροδεξιού -μνημονιακού- ΛΑΟΣ, δέχεται επίσκεψη από τους επιστημονικά υπεύθυνους των δομών της ΕΠΑΨΥ στην Εύβοια...

Θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζουμε και τις θέσεις του ΛΑΟΣ σε σχέση με την Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση

και την Ψυχοκοινωνική Αποκατάσταση  καθώς,  από ό,τι φαίνεται, και εδώ υπάρχει "χημεία" .

 

 

 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΤΟ PSYSPIROSI.GR

 

 

7/5/2012

Αξιότιμοι κύριοι,

 

Την Τρίτη, 24/4/2012, αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα «Πανελλαδική Συσπείρωση για την Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση (www.psyspirosi.gr) ένα κείμενο με τίτλο «Η ΕΠΑΨΥ απέλυσε τον επιστημονικά υπεύθυνο του Οικοτροφείου ‘Θέτις’ επειδή ήταν αντίθετος στην παρακράτηση των συντάξεων». Στην ανάρτηση συμπεριλαμβάνονται δυο φωτογραφίες με τον τίτλο «Περί "χημείας" και σύγχρονης "αλχημείας"». Στη δεύτερη φωτογραφία απεικονίζονται οι επιστημονικά υπεύθυνες των δομών ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης της Ε.Π.Α.Ψ.Υ. στην Εύβοια -και συντάκτριες της παρούσας επιστολής- σε συνάντηση με την Υπ. βουλευτή του ΛΑΟΣ, κα Παπανδρέου και η φωτογραφία συνοδεύεται από υπαινικτικό και ανυπόστατο σχόλιο.

 

Προς πληροφόρηση όλων, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η συγκεκριμένη συνάντηση έγινε στα πλαίσια προγραμματισμένων συναντήσεων με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση εκπροσώπων από όλους τους χώρους της πολιτικής σκηνής. Ορισμένες από αυτές τις συναντήσεις έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες ανάλογες. Η περίοδος είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την πορεία της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης στην Ελλάδα, καθώς λόγω της δυσχερέστατης κοινωνικοοικονομικής συγκυρίας το μέλλον και η βιωσιμότητα των δομών αποκατάστασης βρίσκεται σε κίνδυνο. Η συνθήκη αυτή καθιστά επιτακτική και αναμφισβήτητη την ανάγκη υλοποίησης ανάλογων δράσεων προς ενημέρωση του πολιτικού κόσμου και της κοινής γνώμης, γενικότερα. Εξάλλου, η συνεργασία με όλους τους φορείς -σε επίπεδο συλλόγων, κοινωνικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας, τοπικής αυτοδιοίκησης και πολιτικών εκπροσώπων- αποτελεί επιδίωξη της Ε.Π.Α.Ψ.Υ. από το 1988 που δραστηριοποιείται με στόχο την προσφορά υπηρεσιών ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης. Σε αυτή τη βάση συνεχίζουμε την προσπάθεια, καθώς θεωρούμε ότι μία θεμελιώδης παράμετρος της παροχής κοινοτικών υπηρεσιών ψυχικής υγείας είναι η ενημέρωση και η συνεργασία με όλες τις συνιστώσες από τις οποίες απαρτίζεται η ίδια η κοινότητα, δηλαδή το σύνολο των μελών και των φορέων.

 

Θεωρούμε, λοιπόν, τον τίτλο της φωτογραφίας, τα σχόλια και το γενικότερο ύφος της ανάρτησης ως άτοπα, με υπαινιγμούς που δεν αφορούν στην πραγματικότητα, παρερμηνεύοντας μεμονωμένο στιγμιότυπο από το σύνολο των ενημερωτικών δράσεων των δομών μας. Το γεγονός αυτό μας θίγει τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και ως επαγγελματίες και εργαζόμενες σε μία εταιρεία με μακρόχρονο, αξιόλογο και πρωτοπόρο έργο στον τομέα της ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης στην Ελλάδα, η οποία χαίρει διεθνούς αναγνώρισης.

 

 

Με εκτίμηση,

 

Κατερίνα Καρβουνιάρη, Επιστημονικά Υπεύθυνη Οικοτροφείου Ε.Π.Α.Ψ.Υ. Χαλκίδας

 

Όλγα Κοτρώτσου, Επιστημονικά Υπεύθυνη Οικοτροφείου Ε.Π.Α.Ψ.Υ. Ερέτριας

 

Φωτεινή Τζαφέρου, Επιστημονικά Υπεύθυνη Ξενώνα Ε.Π.Α.Ψ.Υ. Χαλκίδας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣ​Η HIV ΟΡΟΘΕΤΙΚΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

30/4/2012
Ιδού η μάγισσα! Στην δημόσια διαπόμπευση! Στη φυλακή! Στην πυρά!
Πόσες ακόμη εικόνες φρίκης θα πρέπει να ζήσουμε για να εθιστούμε στην κόλαση;
Κλιμάκια του ΚΕΕΛΠΝΟ συνοδεύουν αστυνομικούς σε επιχειρήσεις κάθαρσης «μιασμάτων» – φτωχών, απόκληρων, πεινασμένων, παιδιών ενός κατώτερου Θεού. Τους υποβάλλουν «για το καλό τους» -με την συναίνεσή τους άραγε; ή εντελώς παράνομα; - σε ελέγχους για μολυσματικά νοσήματα ... και τους διοχετεύουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης ... για το καλό ημών των υπολοίπων!
Καλή αρχή κ. Λοβέρδο και κ. Χρυσοχοϊδη!
Εντοπίσατε συλλάβατε και στείλατε σε δημόσια διαπόμπευση και στην πυρά, το μίασμα! Τη 20χρονη μάγισσα που ευθύνεται για την εξάπλωση του AIDS στη χώρα! Που ηθελημένα μόλυνε τον εαυτό της για να μπορεί στη συνέχεια να μολύνει τα «παιδιά οικογενειών» που την «προτιμούσαν»!
Με το καλό να συλλάβετε και τους υπόλοιπους! Ξέρετε εσείς! Τους τσιγγάνους, τους ομοφυλόφιλους, τους μαύρους, τους κομμουνιστές, τους Εβραίους...
Συγχαρητήρια στο ΚΕΕΛΠΝΟ και στην αστυνομία για την πρωτοφανή παραβίαση προσωπικών δεδομένων ασθενούς! Αλήθεια, ο έλεγχος για HIV έγινε υποχρεωτικά ή με τη συναίνεσή της; Ας διασύρουμε την «οροθετική ιερόδουλο» και ας προστατεύσουμε τους οικογενειάρχες που την «επισκέπτονταν»! Ας προστατεύσουμε το όνομα της «επιχειρηματία» του «σπιτιού». Αλήθεια, ποιός είναι υπεύθυνος (ποιός, αδιαφόρησε, ποιός έπαιρνε τις μίζες...) για την παράνομη λειτουργία;
Ποιός ανέχθηκε, αδιαφόρησε, υπέθαλψε το τράφικιν, το στυγνό δουλεμπόριο ψυχών και σωμάτων σε αυτή τη χώρα;
Από πότε η «οροθετική ιερόδουλος» = το 20χρονο παιδάκι είναι είδος προς διαπόμπευση και τα κτήνη – πελάτες είδος προς προστασία;
Συγχαρητήρια στους «συναδέλφους» που δέχτηκαν να λειτουργήσει δημόσιο (και μάλιστα Πανεπιστημιακό!) νοσοκομείο ως χώρος κράτησης!
Μπροστά σε αυτήν την πρωτοφανή βαρβαρότητα, μπροστά στην ασύστολη χρησιμοποίηση της Ιατρικής από την εξουσία προκειμένου να εμπεδωθούν ρατσιστικά στερεότυπα για τους μετανάστες αλλά και για τους HIV οροθετικούς ασθενείς, δεν μπορεί κανένας σκεπτόμενος γιατρός να παραμείνει «Αθώος Περαστικός».
Οι υγειονομικοί δεν είναι ανθρωποφύλακες!
ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΠΕΜΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ!
ΤΟ ΔΝΤ, Η ΕΕ, Η ΕΚΤ, ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!
ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ, ΤΑ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ, Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

--
Αριστερή Ριζοσπαστική Συνεργασία Ιατρών
Α.Ρ.Σ.Ι

 

πηγή : aristotelous 17

Οι μετανάστες και τα μικρόβια (ή οι μετανάστες ως μικρόβια)

Του Πέτρου-Ιωσήφ Στανγκανέλλη
Οι πρόσφατες δηλώσεις του αξιότιμου ΥΠΡΟΠΟ κ. Χρυσοχοϊδη περί μεταναστών ως φορέων επικίνδυνων μεταδοτικών ασθενειών, οι οποίοι, για το συνολικό καλό, οφείλουν να απομονωθούν σε κατάλληλους χώρους, μας έκανε να θυμηθούμε, άθελά μας, κάποια περιστατικά ενός (πόσο;) μακρινού παρελθόντος. Χωρίς ούτε μια στιγμή να σκεφτούμε ότι θα μπορούσε να υπάρχει οποιαδήποτε αναλογία του τότε με το σήμερα, «απλώς παραθέτουμε», εδώ, ένα μικρό απόσπασμα μιας ιστορικής μελέτης.

«[…] Στις περιοχές που κατείχε ο γερμανικός στρατός, οι ναζιστικές ιατρικές αρχές χρησιμοποίησαν το πρόσχημα του κινδύνου από ασθένειες για να δικαιολογήσουν μια σειρά από κατασταλτικά μέτρα εναντίον του εβραϊκού πληθυσμού. Όταν στη Βαρσοβία οι ναζί καθιέρωσαν ξεχωριστά τμήματα στο τραμ της πόλης  για τους Γερμανούς, η ελεγχόμενη από τους ναζί Krakauer Zeitung δικαιολόγησε αυτή την απόφαση ως «υγιεινολογική αναγκαιότητα». Όταν οι ναζί απαγόρευσαν στους εβραίους να ταξιδεύουν χωρίς άδεια με τους σιδηροδρόμους στην κατεχόμενη Πολωνία, οι ναζιστικές εφημερίδες ανακοίνωσαν το μέτρο υπό τον τίτλο «Φορείς μικροβίων αποκλείονται από τον σιδηρόδρομο». Μια από τις πιο κτηνώδεις μορφές διωγμού υπό το πρόσχημα της υγιεινής ήταν ο εγκλεισμός των εβραίων στα γκέτο. […] Η ίδρυση του γκέτο του Λοτζ, για παράδειγμα, δικαιολογήθηκε βάσει του ότι ήταν αναγκαίο για την προστασία από τους κινδύνους επιδημικών ασθενειών. Και βέβαια, λίγο μετά τον εγκλεισμό, οι κάτοικοι αυτών των γκέτο όντως άρχισαν να πάσχουν σε υψηλότερα ποσοστά από μεταδοτικές ασθένειες. Αυτές οι εξάρσεις ασθενειών επέτρεπαν στους ναζί φιλοσόφους της ιατρικής να δικαιολογούν τη (συνεχιζόμενη) συγκέντρωση των εβραίων με όρους ιατρικής καραντίνας. Η έννοια της καραντίνας χρησιμοποιήθηκε αποτελεσματικά από τις ναζιστικές αρχές για να θέτουν υπό περιορισμό, να μετάγουν και να εκτοπίζουν άτομα σε όλη τη διάρκεια του πολέμου. Το γκέτο της Βαρσοβίας ωστόσο ήταν το μέρος όπου οι ναζί μπόρεσαν να υλοποιήσουν πληρέστερα τις προφητείες τους περί «εβραϊκής ασθένειας». […]

Οι επιδημίες που ξέσπασαν στο γκέτο της Βαρσοβίας το 1941 και το 1942 πρόσφεραν στις ναζιστικές δυνάμεις κατοχής την ιατρική αιτιολογία για την απομόνωση και την εξολόθρευση του εβραϊκού πληθυσμού. Στις 29 Οκτωβρίου 1940 η Hamburger Fremdenblatt σημείωνε ότι το 98% του συνόλου των περιπτώσεων τυφοειδούς και κηλιδώδους πυρετού στη Βαρσοβία εντοπιζόταν στο γκέτο. Την άνοιξη του 1940 απαγορεύθηκε στους μη εβραίους γιατρούς να θεραπεύουν εβραίους ασθενείς. Στις 12 Μαρτίου η   Krakauer Zeitung εξηγούσε αυτή την απόφαση ως εξής: «Το διάταγμα αυτό βασίζεται στο γεγονός ότι οι μεταδοτικές νόσοι, ιδίως ο κηλιδώδης και ο τυφοειδής πυρετός, είναι διαδεδομένες ιδιαίτερα ανάμεσα στον εβραϊκό πληθυσμό. Όταν εβραίοι που πάσχουν από αυτά τα νοσήματα αντιμετωπίζονται από μη εβραίους γιατρούς- γιατρούς που ταυτόχρονα θεραπεύουν αρρώστους και άλλων φυλών- υπάρχει κίνδυνος να μεταδοθούν ασθένειες από τον εβραϊκό στον μη εβραϊκό  πληθυσμό».
[R. Proctor, «Η εξόντωση της “ζωής που δεν αξίζει να τη ζει κανείς”», στο Δ. Μακρυνιώτη (επιμέλεια), Τα όρια του σώματος. Διεπιστημονικές προσεγγίσεις, Νήσος, Αθήνα 2004, σ. 399-400.]

ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ Η

ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ


To σημείωμα που άφησε ο 77χρονος Δημήτρης Χριστούλας μιλάει από μόνο του...

 

Νέα του Blog

Το αδύνατο που έγινε δυνατό

20.02.2017 | Slider
Εμφανίσεις: 4050